Posts tonen met het label Diversen. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Diversen. Alle posts tonen

vrijdag 26 april 2013

De Zilveren Lepel


Ach ja, ik loop een beetje achter zeg maar, maar nu heb ik dan toch ook eindelijk De Zilveren Lepel in huis. Tillen kan ik hem haast niet met die pijnlijke vingers, maar mijn hemel wat een verrukkelijk boek! Ik kom gewoon tijd en monden tekort om dit allemaal te gaan maken.


De eerste indruk is zeer positief dus. Even doorgebladerd en wat foto's gekeken en ook dat was allemaal zeer positief. In het snelle voorbijgaan zag ik toch wel e.e.a. dat vandaag of morgen op tafel komt. 


Hopelijk ben ik net zo positief over de recepten als over het boek an sich.

woensdag 3 april 2013

We love food


Al eerder voorbij zien komen op internet. Keertje twitter, keertje facebook. Maar het kabbelde altijd wat langs me heen. Nu op Facebook zag ik een recept van Onno Kleyn voorbij komen met mosselen. (Om even van de hak op de tak te springen.) 

Vervolgens sprak hij alleen maar vol lof over allerlei producten uit een box, maar geen recept (komt goed aan het einde van het stuk gelukkig). En ja hoor, het ging wéér over Food We Love. Dus maar even kijken op hun website. Ik raakte eigenlijk wel een beetje enthousiast. Manlievv zo mogelijk nog enthousiaster. Hij is altijd blij als ik de keuken in ga en nog blijer als ik de keuken uit kom. Dus ik moest maar een abonnement nemen.

En dat heb ik dan ook gedaan! Nu is het dus geduldig afwachten tot eind april wanneer de box bezorgd gaat worden. Mijn verwachtingen zijn hooggespannen.